Przesyłka pocztowa

W panelu administracyjnym można ustawić różne parametry dotyczące przesyłek pocztowych. Zmian można dokonać w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Dostawy.

Aby dodać przesyłkę pocztową jako dostawę należy kliknąć na kafelku Poczta Polska opcje Dodaj integrację.

Pojawi się wtedy okno, w którym aby kontynuować należy kliknąć przycisk Konfiguruj.

W następnym oknie wybrać należy rodzaje obsługiwanych punktów odbioru Poczty Polskiej. Po wyborze punktów zatwierdzamy wprowadzone zmiany przyciskiem u dołu strony Dodaj integrację.

Wskazówka
Po kliknięciu Przejdź do cennika zostaniesz przekierowany na zakładkę Koszty dostaw i płatności, na której można od razu skonfigurować między innymi: koszty, czas dostawy i sposoby płatności dla dodanej formy dostawy. Aby przejść do konfiguracji należy kliknąć przy wybranej formie dostawy Edytuj.

Teraz po ponownym przejściu na zakładkę Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Dostawy zauważyć można, że status dostawy Poczta Polska jest aktywny. Po kliknięciu w kafelek Poczta Polska pojawi się okno, w którym można zmienić:

  • Nazwę formy dostawy,
  • Opis,
  • Typ dostawy,
  • Stawkę VAT,
  • Wymagalność numeru telefonu klienta na zamówieniu,
  • Sposób liczenia kosztu dostawy,
  • Maksymalny wymiar paczki,
  • Wagę zamówienia,
  • Grafikę prezentującą formę dostawy.

Sposób dostawy może posiadać koszt negocjowalny. W takim wypadku klient podczas składania zamówienia zostanie poinformowany, że koszt dostawy zostanie ustalony przez właściciela Comarch e-Sklep. Więcej informacji o niestandardowych kosztach wysyłki.

Na zakładkach Kategorie wykluczone i Towary wykluczone można wskazać, które dokładnie towary oraz kategorie towarów nie podlegają wysyłce tym sposobem dostawy.

Uwaga! Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać przyciskiem znajdującym się w prawym górnym rogu .

Wskazówka
Dodaną przesyłkę pocztową można dezaktywować po wejściu na nią i odznaczeniu pola Dostawa aktywna a następnie zapisaniu zmian.

Czy ten artykuł był pomocny?