W panelu administracyjnym można ustawić różne parametry dotyczące przesyłek pocztowych. Zmian można dokonać w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Dostawy.
Aby dodać przesyłkę pocztową jako dostawę należy kliknąć na kafelku Poczta Polska opcje Dodaj integrację.
Pojawi się wtedy okno, w którym aby kontynuować należy kliknąć przycisk Konfiguruj.
W następnym oknie wybrać należy rodzaje obsługiwanych punktów odbioru Poczty Polskiej. Po wyborze punktów zatwierdzamy wprowadzone zmiany przyciskiem u dołu strony Dodaj integrację.
Teraz po ponownym przejściu na zakładkę Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Dostawy zauważyć można, że status dostawy Poczta Polska jest aktywny. Po kliknięciu w kafelek Poczta Polska pojawi się okno, w którym można zmienić:
- Nazwę formy dostawy,
- Opis,
- Typ dostawy,
- Stawkę VAT,
- Wymagalność numeru telefonu klienta na zamówieniu,
- Sposób liczenia kosztu dostawy,
- Maksymalny wymiar paczki,
- Wagę zamówienia,
- Grafikę prezentującą formę dostawy.
Sposób dostawy może posiadać koszt negocjowalny. W takim wypadku klient podczas składania zamówienia zostanie poinformowany, że koszt dostawy zostanie ustalony przez właściciela Comarch e-Sklep. Więcej informacji o niestandardowych kosztach wysyłki.
Na zakładkach Kategorie wykluczone i Towary wykluczone można wskazać, które dokładnie towary oraz kategorie towarów nie podlegają wysyłce tym sposobem dostawy.
Uwaga! Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać przyciskiem znajdującym się w prawym górnym rogu .