Paczkomaty InPost – podstawowe informacje

Paczkomaty® InPost to sieć nowoczesnych urządzeń, w których klient może samodzielnie odbierać lub nadać przesyłkę o każdej porze dnia i nocy. Firma InPost oferuje swoim klientom zarówno niską ceną, ale także krótki termin dostawy oraz wygodę odbioru przesyłki. Zaletą serwisu jest przede wszystkim możliwość nadania paczek online oraz otrzymanie informacji o statusie paczki poprzez wiadomości e-mail i sms. Więcej informacji można znaleźć na stronie: Paczkomaty® InPost.

Integracja Comarch e-Sklep z InPost pozwala na tanie i szybkie wysyłanie towarów za pomocą Paczkomatów:

 

  • klient kupując towar może wybrać sposób dostawy Paczkomaty – z listy dostępnych Paczkomatów wybiera preferowany przez siebie punkt odbioru
  • na podstawie złożonego zamówienia administrator sklepu przygotowuje w Panelu administracyjnym sklepu odpowiednią etykietkę do paczki
  • po wydrukowaniu etykiety sprzedawca dostarcza paczkę do Paczkomatu lub do wybranego Oddziału Inpost w celu jej nadania
  • klient otrzymuje informacje (wiadomości e-mail i sms) o wysłaniu zamówienia i terminie odbioru przesyłki w wybranym przez siebie Paczkomacie

Do integracji Paczkomatów InPost z Comarch e-Sklepem, konieczna jest aktywacja współpracy z serwisem InPost, czyli zawarcie odpowiedniej umowy, na podstawie której sklep otrzyma niezbędne dane (Access Token i Organization ID) potrzebne do skonfigurowania usługi Paczkomatów w Comarch e-Sklep.

Wskazówka
Wskazówka

Czy ten artykuł był pomocny?