Jakie dane widoczne są na rezerwacji odbiorcy w przypadku zamówień z Allegro?

Przy składaniu zamówienia w Allegro Klient może podać następujące dane:

  • Dane odbiorcy przesyłki,
  • Dane do faktury (jeżeli chce otrzymać fakturę jako: osoba prywatna lub firma)

Dodatkowo na Allegro dostępne są informacje o firmie i koncie (w Allegro w rozwijalnym menu KONTO: Konto/ Moje konto/ Ustawienia konta/ Twoje dane sekcje Informacje o firmie i Informacje o koncie).

Wówczas, na szczegółach zamówienia widocznego w panelu administracyjnym w menu Allegro/ Zamówienia wprowadzone dane będą w:

  • sekcji Kupujący, w której widoczne są dane kupującego (wraz z loginem kupującego, zamaskowanym adresem e-mail oraz numerem telefonu) <> dane pobrane z Allegro z menu Konto/ Ustawienia/ Dane konta/ Informacje o firmie i o koncie,
  • sekcji Odbiorca, w której wyświetlony jest adres wysyłki <> dane pobrane z Allegro z zamówienia z pola Dane odbiorcy przesyłki,
  • sekcji Faktura dla, jeżeli podczas składania zamówienia w Allegro Klient wybrał opcję, że chce otrzymać fakturę <> dane podane na zamówieniu w Allegro w polu Dane do faktury. Jeżeli klient wybrał opcję Firma, to wprowadzony NIP będzie widoczny w tej sekcji.

Następnie w panelu administracyjnym e-Sklepu w menu Sprzedaż/ Zamówienia na szczegółach zamówienia dane te będą widoczne:

  • na zakładce Dostawa i płatność:
    • w sekcji Wysyłka na adres  – widoczne są dane do wysyłki (czyli dane pobrane z Allegro z zamówienia z pola Dane odbiorcy przesyłki)
  • na zakładce Kontrahent:
    • w sekcji Faktura dla – widoczne są dane z sekcji Faktura dla pobrane ze szczegółów zamówienia Allegro (czyli dane podane na zamówieniu w Allegro w polu Dane do faktury. Jeżeli klient wybrał opcję Firma, to wprowadzony NIP będzie widoczny w tej sekcji),
    • w sekcji Kupujący –  widoczne są dane z sekcji Kupujący pobrane ze szczegółów zamówienia Allegro (czyli dane pobrane z Allegro z menu Konto/ Ustawienia/ Dane konta/ Informacje o firmie i o koncie).

Po synchronizacji w systemie ERP dane z zamówienia z panelu administracyjnego e-Sklepu będą widoczne:

  • W systemie Comarch ERP Optima w sekcji Handel na szczegółach Rezerwacji Odbiorcy na zakładce Kontrahent:
    • w sekcji Nabywca – widoczne są dane z sekcji Faktura dla pobrane ze szczegółów zamówienia Allegro (czyli dane podane na zamówieniu w Allegro w polu Dane do faktury. Jeżeli klient wybrał opcję Firma, to wprowadzony NIP będzie widoczny w tej sekcji),
    • w sekcji Odbiorca – widoczne są dane z sekcji Wysyłka na adres, czyli dane pobrane z Allegro z zamówienia z pola Dane odbiorcy przesyłki. W polu Email będzie widoczny adres e-mail Klienta z zamówienia Allegro oraz numer telefonu podany w danych do wysyłki na zamówieniu Allegro.

Czy ten artykuł był pomocny?