Jak uzyskać dane do integracji Allegro?
Chcesz zintegrować swój Comarch e-Sklep i rozpocząć sprzedaż w serwisie Allegro.pl?
Aby to zrobić potrzebujesz:
- Założyć swoje konto typu firma w serwisie Allegro.pl – formularz rejestracji.
- Zapisać dane do integracji, którymi będą login i hasło w portalu*.
- Zintegrować swoje konto Allegro w panelu administracyjnym e-Sklepu.
W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Marketplace/ Allegro, gdzie możesz zintegrować swoje konto i zarządzać sprzedażą w Allegro. Korzystając z opcji Dodaj konto Allegro zintegrujesz swoje konto, po czym będziesz mógł rozpocząć przygotowanie oferty. Więcej na temat integracji z serwisem Allegro oraz możliwości, jakie oferuje Comarch e-Sklep, przeczytasz w artykule Allegro (REST API).
Jak podłączyć konto Allegro?
Czy ten artykuł był pomocny?