Jak uzyskać dane do integracji e-Sklepu z Allegro?

Jak uzyskać dane do integracji Allegro?

Chcesz zintegrować swój Comarch e-Sklep i rozpocząć sprzedaż w serwisie Allegro.pl?
Aby to zrobić potrzebujesz:

  • Założyć swoje konto typu firma w serwisie Allegro.pl – formularz rejestracji.
  • Zapisać dane do integracji, którymi będą login i hasło w portalu*.
  • Zintegrować swoje konto Allegro w panelu administracyjnym e-Sklepu.

Wskazówka
*Dane uzyskasz tuż po założeniu swojego konta w serwisie Allegro.pl

Wskazówka
W przypadku chęci korzystania z oferty do wyczerpania zapasów lub na 30 dni, należy posiadać dodatkowo konto typu sklep.

Jak podłączyć konto Allegro?

W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Marketplace/ Allegro, gdzie możesz zintegrować swoje konto i zarządzać sprzedażą w Allegro.

Korzystając z opcji Dodaj konto Allegro zintegrujesz swoje konto, po czym będziesz mógł rozpocząć przygotowanie oferty.

Więcej na temat integracji z serwisem Allegro oraz możliwości, jakie oferuje Comarch e-Sklep, przeczytasz w artykule Allegro (REST API).

Czy ten artykuł był pomocny?