Prowadząc swój sklep warto pamiętać o tym, jak ważne jest graficzne przedstawienie nazwy firmy lub produktu. Logo jest swego rodzaju nośnikiem informacji zarówno na płaszczyźnie informacyjnej jak i emocjonalnej. Stanowi ono jeden z elementów identyfikacji wizualnej i jednocześnie jest jej najważniejszą częścią. Dzięki logo firma lub produkt są łatwiejsze do zidentyfikowania przez odbiorcę
Logotyp możesz ustawić w panelu administracyjnym. W celu jego zmiany w panelu administracyjnym przejdź do zakładki Ustawienia/ Ustawienia sklepu, następnie wejdź w pole Dane sklepu i na dole zakładki Dane kontaktowe znajduje się obszar Logotyp.
Zalecana rozdzielczość różni się dla poszczególnych szablonów.
Nowy logotyp można wgrać klikając w pole Zmień. Po wyborze odpowiedniego obrazka zatwierdź zmiany wybierając pole Zapisz. Zmiany wprowadzone w ustawieniach zostaną zsynchronizowane do sklepu po 10 minutach.