W stopce sklepu znajdują się strony, które są przydatne dla użytkownika.
Większość stron w stopce jest domyślnie skonfigurowana i kieruje użytkownika do właściwych obszarów, jednak niektóre strony wymagają przygotowania przez administratora. Właściciel sklepu powinien umieścić na tych stronach odpowiednie treści, dzięki którym kupujący w szybki i intuicyjny sposób znajdzie dla siebie przydatne informacje.
W sekcji Twoje konto należy uzupełnić treści dla stron:
- Polityka prywatności,
- Regulamin.
W sekcji Zakupy natomiast będą to strony:
- Wysyłka,
- Płatności,
- Prawo do odstąpienia od umowy,
- Reklamacje i zwroty,
- Program lojalnościowy.
Do wszystkich powyższych stron treści dodawane są z poziomu Panelu Administracyjnego > Ustawienia > Treści > zakładka 'Regulamin i inne’.
Jak dodać treść do odpowiedniej strony przeczytasz w artykule Regulamin i inne.
Dodatkowo w sekcji Sklep uzupełnienia wymagają strony Blog oraz Kontakt.
Jak uzupełnić te strony przeczytasz odpowiednio w artykułach Blog oraz Skąd pobierane są dane kontaktowe?.