edrone

edrone

Od wersji 2018.1 w Comarch e-Sklep wprowadzono integrację z zaawansowanym systemem do zarządzania relacjami z klientami – edrone. Jest to narzędzie do automatyzacji marketingu w Twoim e-Sklepie, który pozwala na zbudowanie relacji z Klientem, zwiększenie bazy Klientów, a także usprawnienie procesu komunikacji z nimi. Poznaj swoich Klientów i dostosuj się do jego potrzeb!

Aby móc zintegrować się z edrone musisz:

  • posiadać konto w serwisie edrone.me,
  • posiadać aktualny szablon Comarch,
  • aktywny i ważny certyfikat SSL w swoim e-Sklepie,
  • aktualną wersję e-Sklepu (min. 2018.1).

Adres serwisu: edrone.me

Konfiguracja konta edrone w Comarch e-Sklep

Zanim rozpoczniesz proces konfiguracji załóż swoje konto w serwisie edrone.me, następnie postępuj zgonie z naszą instrukcją:

Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne.

Krok 2. W sekcji Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) przejdź do obszaru Integracja z edrone.

Krok 3. W nowym oknie wprowadź dane konfiguracyjne otrzymane w serwisie edrone: Unikatowy identyfikator trackera (App ID) oraz Ukryty kod aplikacji (App Secret).

Krok 4. Skopiuj adres url widoczny w polu Adres (Synchronizacja statusu subskrypcji), a następnie wklej go w sekcji Synchronizowanie statusu subskrypcji w edrone*.

Wskazówka
Ścieżka w serwisie edrone: Ustawienia/ Integracja/ Platformy.

Krok 5. Włącz w serwisie edrone przesyłanie statusów jak na załączonym zrzucie.

 

Gotowe! Skonfigurowałeś swoje konto edrone w Comarch e-Sklep. Od teraz możesz rozpocząć śledzenie i analizę swoich Klientów, a także automatyzację swoich działań.

Czy ten artykuł był pomocny?