Czym jest edrone?
Od wersji 2018.1 w Comarch e-Sklep wprowadzono integrację z zaawansowanym systemem do zarządzania relacjami z klientami – edrone. Jest to narzędzie do automatyzacji marketingu w Twoim e-Sklepie, który pozwala na zbudowanie relacji z Klientem, zwiększenie bazy Klientów, a także usprawnienie procesu komunikacji z nimi. Poznaj swoich Klientów i dostosuj się do jego potrzeb!
Aby móc zintegrować się z edrone musisz:
- posiadać konto w serwisie edrone.me,
- posiadać aktualny szablon Comarch,
- aktywny i ważny certyfikat SSL w swoim e-Sklepie,
- aktualną wersję e-Sklepu (min. 2018.1).
Adres serwisu: edrone.me
Jak skonfigurować konto edrone w Comarch e-Sklep?
Zanim rozpoczniesz proces konfiguracji załóż swoje konto w serwisie edrone.me, następnie postępuj zgonie z naszą instrukcją:
Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Integracje następnie kliknij w .i wyszukaj integrację edrone. Po wybraniu integracji kliknij w
Krok 2. W nowo otwartym oknie przejdź do konfiguracji integracji edrone.
Krok 3. W nowym oknie wprowadź dane konfiguracyjne otrzymane w serwisie edrone: Unikatowy identyfikator trackera (App ID) oraz Ukryty kod aplikacji (App Secret).
Krok 4. Skopiuj adres url widoczny w polu Adres (Synchronizacja statusu subskrypcji), a następnie wklej go w sekcji Synchronizowanie statusu subskrypcji w edrone*.
Krok 5. Włącz w serwisie edrone przesyłanie statusów jak na załączonym zrzucie.
Gotowe! Skonfigurowałeś swoje konto edrone w Comarch e-Sklep. Od teraz możesz rozpocząć śledzenie i analizę swoich Klientów, a także automatyzację swoich działań.