FreshMail
FreshMail to skuteczne narzędzie komunikacji między e-Sklepem, a jego Klientami. Usługa pozwala na:
- zautomatyzowanie procesów komunikacji z Klientem Twojego e-Sklepu,
- poprawienie i zbudowanie nowych relacji z Klientem,
- zarządzanie subskrybentami Twojego e-Sklepu,
- zwiększenie bazy Klientów dzięki intuicyjnym powiadomieniom,
- analizę przeprowadzonych kampanii w ramach zastosowania marketingu automatycznego.
Integracja Comarch e-Sklep z FreshMail obejmuje:
- połączenie konta FreshMail z Comarch e-Sklep,
- wysyłkę zebranej bazy subskrybentów w e-Sklepie i przesłanie jej do serwisu FreshMail,
- stałą synchronizację w FreshMail adresów udostępnionych z Comarch e-Sklep,
- skuteczne możliwości podczas automatyzacji marketingu.
Synchronizacja danych odnośnie subskrybentów jest w kierunku z Comarch e-Sklep do FreshMail. Brak jest aktualizacji danych w stronę: z FreshMail do e-Sklepu, czyli w przypadku zapisu do newslettera po stronie FreshMail, informacja o tym nowym subskrybencie nie zostanie przekazana z FreshMail do e-Sklepu.
Jak skonfigurować konto FreshMail w Comarch e-Sklep?
Konfiguracja konta FreshMail w Comarch e-Sklep odbywa się w panelu administracyjnym e-Sklepu. Aby skonfigurować swoje konto w serwisie FreshMail postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Ustawienia parametrów FreshMail można edytować w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing.
Krok 1. W panelu administracyjnym e-Sklepu przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing/ FreshMail, a następnie kliknij w opcję Dodaj konto FreshMail.
Krok 2. Uzupełnij dane konfiguracyjne uzyskane w serwisie FreshMail – Api Key, Api Secret oraz określ nazwę Listy swoich subskrybentów.
Adres serwisu: https://FreshMail.pl/
Krok 3. Zapisz wprowadzone dane.
Zapisanie danych zostanie potwierdzone komunikatem.
Gotowe! W tym momencie zostało aktywowane Twoje konto FreshMail w Comarch e-Sklep.
Jak wysyłać subskrybentów e-Sklepu do serwisu FreshMail?
Gdy skonfigurujesz swoje konto FreshMail w Comarch e-Sklep będziesz mógł wysłać swoich subskrybentów do serwisu FreshMail, aby do zrobić przeczytaj nasze wskazówki.
Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing/ FreshMail.
Krok 2. W punkcie Lista kliknij w przycisk Wyślij.
Wysłanie danych zostaje potwierdzone komunikatem.
Gotowe! Wysłałeś listę swoich subskrybentów do serwisu FreshMail.
Pola niestandardowe – FreshMail
W Comarch e-Sklep dostępne są dodatkowe funkcje dotyczące integracji z serwisem FreshMail.
Na co pozwalają dodatkowe parametry? Administrator sklepu może określić, które dodatkowe dane subskrybentów (oprócz adresu e-mail) zostaną wysłane do serwisu FreshMail.
Dodatkowe dane, które mogą być wysłane to:
- Nazwa,
- Nazwa 2,
- Miasto,
- Państwo.
Dane pobierane są z powiązanych kart kontrahentów. W przypadku loginów wielofirmowych dane pobierane są z firmy domyślnej. Pozycja pól niestandardowych, dostępna jest po dokonaniu konfiguracji usługi FreshMail. Obszar ten znajduje się w sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing/ FreshMail: