Jak zintegrować FreshMail z Comarch e-Sklep?

FreshMail

Wskazówka
Dla właścicieli Comarch e-Sklep wspólnie z Freshmail przygotowaliśmy ofertę specjalną. Więcej o niej przeczytać możesz na stronie Pakiet korzyści.

FreshMail to skuteczne narzędzie komunikacji między e-Sklepem, a jego Klientami. Usługa pozwala na:

  • zautomatyzowanie procesów komunikacji z Klientem Twojego e-Sklepu,
  • poprawienie i zbudowanie nowych relacji z Klientem,
  • zarządzanie subskrybentami Twojego e-Sklepu,
  • zwiększenie bazy Klientów dzięki intuicyjnym powiadomieniom,
  • analizę przeprowadzonych kampanii w ramach zastosowania marketingu automatycznego.

Integracja Comarch e-Sklep z FreshMail obejmuje:

  • połączenie konta FreshMail z Comarch e-Sklep,
  • wysyłkę zebranej bazy subskrybentów w e-Sklepie i przesłanie jej do serwisu FreshMail,
  • stałą synchronizację w FreshMail adresów udostępnionych z Comarch e-Sklep,
  • skuteczne możliwości podczas automatyzacji marketingu.

Synchronizacja danych odnośnie subskrybentów jest w kierunku z Comarch e-Sklep do FreshMail. Brak jest aktualizacji danych w stronę: z FreshMail do e-Sklepu, czyli w przypadku zapisu do newslettera po stronie FreshMail, informacja o tym nowym subskrybencie nie zostanie przekazana z FreshMail do e-Sklepu.

Jak skonfigurować konto FreshMail w Comarch e-Sklep?

Konfiguracja konta FreshMail w Comarch e-Sklep odbywa się w panelu administracyjnym e-Sklepu. Aby skonfigurować swoje konto w serwisie FreshMail postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Ustawienia parametrów FreshMail można edytować w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing.

Krok 1. W panelu administracyjnym e-Sklepu przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing/ FreshMail, a następnie kliknij w opcję Dodaj konto FreshMail.

Krok 2. Uzupełnij dane konfiguracyjne uzyskane w serwisie FreshMail – Api Key, Api Secret oraz określ nazwę Listy swoich subskrybentów.
Adres serwisu: https://FreshMail.pl/

s

Krok 3. Zapisz wprowadzone dane.

Zapisanie danych zostanie potwierdzone komunikatem.

ee

Gotowe! W tym momencie zostało aktywowane Twoje konto FreshMail w Comarch e-Sklep.

Jak wysyłać subskrybentów e-Sklepu do serwisu FreshMail?

Gdy skonfigurujesz swoje konto FreshMail w Comarch e-Sklep będziesz mógł wysłać swoich subskrybentów do serwisu FreshMail, aby do zrobić przeczytaj nasze wskazówki.

Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing/ FreshMail.

Krok 2. W punkcie Lista kliknij w przycisk Wyślij.

w

Wysłanie danych zostaje potwierdzone komunikatem.

q

Gotowe! Wysłałeś listę swoich subskrybentów do serwisu FreshMail.

Pola niestandardowe – FreshMail

W Comarch e-Sklep dostępne są dodatkowe funkcje dotyczące integracji z serwisem FreshMail.

Na co pozwalają dodatkowe parametry? Administrator sklepu może określić, które dodatkowe dane subskrybentów (oprócz adresu e-mail) zostaną wysłane do serwisu FreshMail.

Dodatkowe dane, które mogą być wysłane to:

  • Nazwa,
  • Nazwa 2,
  • Miasto,
  • Państwo.

Dane pobierane są z powiązanych kart kontrahentów. W przypadku loginów wielofirmowych dane pobierane są z firmy domyślnej. Pozycja pól niestandardowych, dostępna jest po dokonaniu konfiguracji usługi FreshMail. Obszar ten znajduje się w sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Mailing/ FreshMail:

 

Wskazówka
Po zmianie dodatkowych danych dla FreshMail, należy ponownie wysłać listę subskrybentów do serwisu FreshMail, za pomocą przycisku Wyślij.
Wskazówka
Po dodaniu (aktywacji) subskrybenta dla FreshMail,  jego dane będą automatyczne wysyłane zgodnie z ustawieniami w panelu administracyjnym.

 

Czy ten artykuł był pomocny?