Jeżeli chcesz samodzielnie zarządzać kontami Twoich Kontrahentów poprzez aktywacje wybranych kont bądź indywidualne zakładanie kont w e-Sklepie, skorzystaj z dostępnych w panelu administracyjnym ustawień, które pozwolą Ci uzyskać oczekiwany efekt. Przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Klienci, gdzie w obszarze Rejestracja znajdziesz następujące parametry:
- Administrator musi zaakceptować konto,
- Tylko administrator może zakładać konto.
Administrator musi zaakceptować konto
Po aktywacji tego parametru kontrahent będzie miał możliwość założenia konta (rejestracji w sklepie), jednak zamiast domyślnego okna do logowania wyświetli się odpowiedni komunikat:
- w szablonie Topaz:
- w szablonie Szafir:
Teraz, jako administrator sklepu możesz zaakceptować bądź odrzucić wybrane konta. Mail o rejestracji oraz opcja zalogowania będzie dostępna dopiero po aktywacji kontrahenta w panelu administracyjnym na zakładce Klienci/ Twoi klienci.
Konto w sklepie może zakładać tylko Administrator
Wybranie tej opcji uniemożliwia klientom założenie konta w e-Sklepie, a po przejściu na stronę z rejestracją wyświetli się komunikat:
- w szablonie Topaz:
- w szablonie Szafir:
Kliknięcie w Kontakt przekierowuje klienta do formularza kontaktowego w e-Sklepie, poprzez który Kontrahent będzie mógł wysłać wiadomość z prośbą o założenie konta.