Czy mogę samodzielnie dodawać, akceptować lub odrzucać wybrane konta kontrahentów?

Jeżeli chcesz samodzielnie zarządzać kontami Twoich Kontrahentów poprzez aktywacje wybranych kont bądź indywidualne zakładanie kont w e-Sklepie, skorzystaj z dostępnych w panelu administracyjnym ustawień, które pozwolą Ci uzyskać oczekiwany efekt. Przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Klienci, gdzie w obszarze Rejestracja znajdziesz następujące parametry:

  • Administrator musi zaakceptować konto,
  • Tylko administrator może zakładać konto.

Administrator musi zaakceptować konto

Po aktywacji tego parametru kontrahent będzie miał możliwość założenia konta (rejestracji w sklepie), jednak zamiast domyślnego okna do logowania wyświetli się odpowiedni komunikat:

  • w szablonie Topaz:

  • w szablonie Szafir:

Teraz, jako administrator sklepu możesz zaakceptować bądź odrzucić wybrane konta. Mail o rejestracji oraz opcja zalogowania będzie dostępna dopiero po aktywacji kontrahenta w panelu administracyjnym na zakładce Klienci/ Twoi klienci.

Konto w sklepie może zakładać tylko Administrator

Wybranie tej opcji uniemożliwia klientom założenie konta w e-Sklepie, a  po przejściu na stronę z rejestracją wyświetli się komunikat:

  • w szablonie Topaz:

  • w szablonie Szafir:

Kliknięcie w Kontakt przekierowuje klienta do formularza kontaktowego w e-Sklepie, poprzez który Kontrahent będzie mógł wysłać wiadomość z prośbą o założenie konta.

Wskazówka
Instrukcja dodawania nowego kontrahenta do e-Sklepu jest dostępna w artykule Klienci.

Czy ten artykuł był pomocny?