Skorzystaj z pomocy

Osoby korzystające z Comarch e-Sklep mogą liczyć na dostęp do materiałów ułatwiających zrozumienie zasad pracy w nim, a także na wsparcie ze strony wyspecjalizowanych pracowników asysty.

Centrum pomocy Comarch e-Sklep i linki przekierowujące

Centrum pomocy Comarch e-Sklep stanowi twoje główne źródło wiedzy na temat Comarch e-Sklep. To na tej właśnie stronie internetowej, bez trudu odszukasz artykuły, które w łatwy do zrozumienia sposób, pomogą Ci uporać się ze wszelkimi zagadkami, jakie mógłbyś napotkać.

Dla ułatwienia pracy w nowym panelu administracyjnym, dla obszarów tam się znajdujących przypisano linki przekierowujące do artykułów Centrum pomocy Comarch e-Sklep. Są one oznaczone ikoną ze znakiem zapytania, znajdującą się w prawym dolnym rogu danego obszaru. Umożliwiają one bezpośrednie przeniesienie do artykułu lub pozwalają dokonać wyboru jednego z kilku wpisów.

Comarch Cloud i materiały pomocnicze

Comarch Cloud jest rodzajem modelu biznesowego, który dostarcza technologię IT jako usługę przez Internet. Umożliwia Klientom oraz Partnerom korzystanie z oprogramowania, przechowywanie danych i prowadzenie firmy bez konieczności instalacji na komputerze dodatkowych aplikacji.
Dzięki chmurze możesz korzystać z poczty e-mail, serwisów społecznościowych, a także rozliczać się z kontrahentami, wystawiać faktury, robić kopie zapasowe i sprzedawać swoje produkty z dowolnego miejsca na świecie.

W ramach Comarch Cloud, dostępne są materiały pomocnicze w formie tekstowej oraz video. Poruszają one między innymi tematykę taką jak:

  • Pierwsze kroki z Comarch e-Sklep
  • Funkcjonalność Comarch e-Sklep – podręczniki i materiały filmowe
  • Przewodnik SEO po optymalizacji sklepów internetowych

Każdy system Comarch ERP można zakupić w chmurze, z miesięczną opłatą abonamentową. Przy zakupie systemu w tym modelu pracujesz zawsze na aktualnej wersji programu, która jest na bieżąco dostosowywana do zmian w przepisach.

Comarch ERP Społeczność

Comarch ERP Społeczność jest jedyną platformą internetową w Polsce, zrzeszającą Klientów oraz Partnerów Comarch, a także dającą możliwość poszerzania wiedzy z zakresu B2B osobom niezarejestrowanym. W ramach działania na portalu, obowiązują trzy kluczowe założenia:

  • Rozwiązywanie problemów
  • Dzielnie się pomysłami
  • Informowanie o nowościach

W związku z powyższym, użytkownicy mogą zadawać pytania, podawać swoje pomysły na rozwój aplikacji, udzielać odpowiedzi na zagadnienia innych osób. Dostępne są także specjalne obszary przeznaczone dla partnerów, a także blog i zbiór polecanych i pomocnych wpisów.

Indywidualne Strony Klientów

Indywidualne strony klientów dostępne są dla zarejestrowanych użytkowników. Jest to portal zawierający zestawienie wszystkich materiałów, które przekraczają zasoby wcześniej opisywanych źródeł np.

  • dokumentację,
  • aktualne wersje programu,
  • materiały handlowe,
  • stronę asysta.comarch.pl.

Comarch Asysta

Comarch Asysta, to aplikacja dla Klientów i Partnerów korzystających z usług Comarch. Pozwala na przesłanie zgłoszenia odnośnie programów Comarch w formie zapytania mailowego.

Do zakupionego programu dołączamy Certyfikat Rejestracji Oprogramowana, na którym podane są dane dostępowe (ID oraz PIN) niezbędne do założenia konta na stronie asysta.comarch.pl

Pakiet Comarch ASYSTA

Stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wymaga stosowania oprogramowania zawsze zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami, dlatego od lat oferujemy Comarch ASYSTĘ.

Pakiet Comarch ASYSTA to:

  • standardowa gwarancja na system (jedna z niewielu udzielanych przez producentów oprogramowania) – w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego, w szczególności zmian w przepisach dotyczących VAT,
  • prawo do wszystkich bezpłatnych nowych wersji oprogramowania,
  • prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch,
  • dostęp do specjalnych stron internetowych dla Klientów, gdzie m.in. znajduje się Centrum Wiedzy Comarch,
  • dostęp do forum dyskusyjnego umożliwiającego wymianę informacji z innymi użytkownikami programów Comarch.
  • Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie. Dla Comarch ERP Optima jest dodatkowo dostępna w soboty w godzinach 9:00-14:00. Zapraszamy do kontaktu

Do zakupionego programu dołączamy Certyfikat Rejestracji Oprogramowana, na którym podane są dane dostępowe (ID oraz PIN) niezbędne do połączenia się z Asystą Comarch.

Kanał YouTube

Jeżeli ponad treści pisane cenisz sobie prezentacje video, możesz skorzystać z kanału YouTube Comarch Cloud Polska, gdzie publikowane są materiały pomocnicze dla użytkowników programów Comarch.

Partnerzy

Klienci poszukujący pomocy mogą skierować się do Partnerów, którzy się nimi zajmują. Powinni oni, na bazie posiadanej wiedzy, udzielić satysfakcjonujących odpowiedzi na kłopotliwe zagadnienia.

 

Czy ten artykuł był pomocny?