Czym są usługi dodatkowe w ofertach Allegro?

Usługi dodatkowe to usługi, które możesz udostępnić kupującym w ramach Twoich ofert.

W serwisie Allegro masz do dyspozycji następujące opcje:

  • montaż,
  • wniesienie i montaż,
  • wniesienie, montaż i przygotowanie do pracy,
  • zapakuj na prezent,
  • wniesienie,
  • wniesienie i przygotowanie do pracy,
  • wniesienie i ustawienie.

Usługi te należy wcześniej skonfigurować po stronie serwisu Allegro w zakładce Moje Allegro.
Dzięki temu utworzone usługi dodatkowe będą widoczne podczas tworzenia oferty w panelu administracyjnym e-Sklepu a następnie możliwe do wybrania przez Twoich klientów w serwisie Allegro.

Usługi dodatkowe są prezentowane na szczegółach zamówienia w panelu administracyjnym
e-Sklepu.

Koszty usługi dodatkowej i ceny towaru są prezentowane łącznie.

Na zamówieniu zaimportowanym do programu Comarch ERP informacja o wybranych przez Klienta usługach dodatkowych widoczna jest na szczegółach towaru do którego została wykupiona usługa dodatkowa.

Pozycja dokumentu w programie Comarch ERP Optima.

Element zamówienia w programie Comarch ERP XL.

Wskazówka
W celu weryfikacji funkcji w programie Comarch ERP XT nalży skontaktować się z odpowiednią Asystą ERP.

Czy ten artykuł był pomocny?