Usługi dodatkowe to usługi, które możesz udostępnić kupującym w ramach Twoich ofert.
W serwisie Allegro masz do dyspozycji następujące opcje:
- montaż,
- wniesienie i montaż,
- wniesienie, montaż i przygotowanie do pracy,
- zapakuj na prezent,
- wniesienie,
- wniesienie i przygotowanie do pracy,
- wniesienie i ustawienie.
Usługi te należy wcześniej skonfigurować po stronie serwisu Allegro w zakładce Moje Allegro.
Dzięki temu utworzone usługi dodatkowe będą widoczne podczas tworzenia oferty w panelu administracyjnym e-Sklepu a następnie możliwe do wybrania przez Twoich klientów w serwisie Allegro.
Usługi dodatkowe są prezentowane na szczegółach zamówienia w panelu administracyjnym
e-Sklepu.
Koszty usługi dodatkowej i ceny towaru są prezentowane łącznie.
Na zamówieniu zaimportowanym do programu Comarch ERP informacja o wybranych przez Klienta usługach dodatkowych widoczna jest na szczegółach towaru do którego została wykupiona usługa dodatkowa.
Pozycja dokumentu w programie Comarch ERP Optima.
Element zamówienia w programie Comarch ERP XL.