Wstęp
Dzięki funkcji udostępniania towarów klienci mają możliwość udostępnienia wybranego asortymentu w mediach społecznościowych lub za pomocą komunikatorów internetowych. Jest to jedna z częściej używanych opcji w sklepach internetowych.
W Comarch e-Sklep możesz udostępniać produkty na następujących platformach:
- Printerest
- Gmail
Aby skorzystać z przygotowanego przez nas mechanizmu udostępniania towaru musisz posiadać:
- aktualną wersję szablonu Topaz (min. 2023.0) – sprawdzić wersję szablonu,
- oraz aktualną wersję e-Sklepu (min. 2023.0),
- certyfikat SSL.
Konfiguracja udostępniania towarów w szablonie Topaz
Aby skonfigurować udostępnianie towarów w szablonie postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego, a następnie przejdź do sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia.
Krok 2. W zakładce Dodatkowe odszukaj sekcję o nazwie Udostępnianie towarów.
Krok 3. Spośród dostępnych platform wybierz te, na których Klient będzie mógł udostępniać Twoje towary.
Krok 4. Po dokonaniu modyfikacji zapisz i opublikuj zmiany.
Na szczegółach towaru ikona i napis „Poleć towar” zmienia się na „Udostępnij na„. Po kliknięciu w ikonę Klient będzie mógł wybrać opcje, które zostały wybrane w panelu administracyjnym.
W wersji mobilnej Klient będzie mógł udostępnić towar w aplikacjach, które posiada zainstalowane w swoim smartfonie. Lista aplikacji otworzy się po kliknięciu w przycisku Dostępne aplikacje.
Konfiguracja udostępniania towarów w szablonie Szafir
Aby skonfigurować udostępnianie towarów w szablonie postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego, a następnie przejdź do sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia.
Krok 2. W zakładce Ogólne odszukaj sekcję o nazwie Udostępnianie towarów.
Krok 3. Spośród dostępnych platform wybierz te, na których Klient będzie mógł udostępniać Twoje towary.
Krok 4. Po dokonaniu modyfikacji zapisz i opublikuj zmiany.
Na szczegółach towaru ikona i napis „Poleć towar” zmienia się na „Udostępnij na„. Po kliknięciu w ikonę Klient będzie mógł wybrać opcje, które zostały wybrane w panelu administracyjnym.
W wersji mobilnej Klient będzie mógł udostępnić towar w aplikacjach, które posiada zainstalowane w swoim smartfonie. Lista aplikacji otworzy się po kliknięciu w przycisku Dostępne aplikacje.