Udostępnij towar w mediach społecznościowych – konfiguracja dla szablonów Topaz i Szafir

Wstęp

Dzięki funkcji udostępniania towarów klienci mają możliwość udostępnienia wybranego asortymentu w mediach społecznościowych lub za pomocą komunikatorów internetowych. Jest to jedna z częściej używanych opcji w sklepach internetowych.

W Comarch e-Sklep możesz udostępniać produkty na następujących platformach:

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • WhatsApp
  • Printerest
  • Gmail
  • E-mail

Aby skorzystać z przygotowanego przez nas mechanizmu udostępniania towaru musisz posiadać:

  • aktualną wersję szablonu Topaz (min. 2023.0) – sprawdzić wersję szablonu,
  • oraz aktualną wersję e-Sklepu (min. 2023.0),
  • certyfikat SSL.

Konfiguracja udostępniania towarów w szablonie Topaz

Aby skonfigurować udostępnianie towarów w szablonie postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego, a następnie przejdź do sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia.

Krok 2. W zakładce Dodatkowe odszukaj sekcję o nazwie Udostępnianie towarów.

Krok 3. Spośród dostępnych platform wybierz te, na których Klient będzie mógł udostępniać Twoje towary.

Krok 4. Po dokonaniu modyfikacji zapisz i opublikuj zmiany.

Wskazówka
Jeżeli nie pozwolisz na udostępnianie towarów, to widok na szczegółach towaru nie ulegnie zmianie. Produkt będzie można udostępnić klikając przycisk Poleć towar

Na szczegółach towaru ikona i napis „Poleć towar” zmienia się na „Udostępnij na„. Po kliknięciu w ikonę Klient będzie mógł wybrać opcje, które zostały wybrane w panelu administracyjnym.

W wersji mobilnej Klient będzie mógł udostępnić towar w aplikacjach, które posiada zainstalowane w swoim smartfonie. Lista aplikacji otworzy się po kliknięciu w przycisku Dostępne aplikacje. 

 

Konfiguracja udostępniania towarów w szablonie Szafir

Aby skonfigurować udostępnianie towarów w szablonie postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego, a następnie przejdź do sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia.

Krok 2. W zakładce Ogólne odszukaj sekcję o nazwie Udostępnianie towarów.

Krok 3. Spośród dostępnych platform wybierz te, na których Klient będzie mógł udostępniać Twoje towary.

Krok 4. Po dokonaniu modyfikacji zapisz i opublikuj zmiany.

Wskazówka
Jeżeli nie pozwolisz na udostępnianie towarów, to widok na szczegółach towaru nie ulegnie zmianie. Produkt będzie można udostępnić klikając przycisk Poleć towar

Na szczegółach towaru ikona i napis „Poleć towar” zmienia się na „Udostępnij na„. Po kliknięciu w ikonę Klient będzie mógł wybrać opcje, które zostały wybrane w panelu administracyjnym.

W wersji mobilnej Klient będzie mógł udostępnić towar w aplikacjach, które posiada zainstalowane w swoim smartfonie. Lista aplikacji otworzy się po kliknięciu w przycisku Dostępne aplikacje. 

Czy ten artykuł był pomocny?