Należy sprawdzić poniższe warunki:
- Czy w systemie ERP grupy towarowe mają zdefiniowane nazwy (pole obok pola KOD)
- Czy grupy towarowe posiadają towary, które mają zaznaczony parametr „Udostępnij w e-Sklepie”
- Czy podczas wykonywania synchronizacji do sklepu przeglądarka była zamknięta (należy uruchomić ponownie przeglądarkę lub sprawdzić na innej)
- Spróbować odświeżyć stronę internetową CTRL + R
- Jaka grupa wskazana jest w konfiguracji stanowiska sklepu. Czy w ramach jej podgrup są towary z zaznaczonym parametrem „Udostępnij w e-Sklep”
- Czy grupa główna ustawiona podczas konfiguracji oddziału sklepu jest taka sama jak grupa domyśla towarów? W przypadku gdy grupa domyślna jest taka sama jak grupa główna, należy zmienić grupę domyślną dla towaru. Grupa domyślna nie może być grupą główną.
- Grupa towarowa jest widoczna w e-Sklep gdy posiada minimum jeden przypisany do niej towar.
- Czy towary posiadają ceny w cenniku wskazanym w konfiguracji stanowiska sklepu. Ważne w przypadku zaznaczenia opcji Pomijaj towary z ceną 0,00. z
Czy ten artykuł był pomocny?
( 1 )
( 0 )