Comarch e-Sklep to nie tylko sklep internetowy. To również narzędzie pozwalające na integrację z Allegro – największą platformą sprzedażową w Polsce. Dzięki połączeniu z marketplacem wystawisz nieograniczoną ilość ofert, dając sobie szansę na zwiększenie sprzedaży. Możesz dodać jedno lub więcej kont i swobodnie się między nimi przełączać. Masz także możliwość podłączenia konta testowego. Z tego artykułu dowiesz się, jak podłączyć swoje konto Allegro w Comarch e-Sklep oraz jak skonfigurować jego podstawowe ustawienia.
Podłączenie konta Allegro w Comarch e-Sklep to tylko kilka prostych kroków:
Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Marketplace/ Allegro, a następnie kliknij w przycisk Dodaj konto Allegro.
Allegro w Comarch e-Sklep
Krok 2. Kliknij w przycisk Zaloguj przez Allegro. Nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę Allegro.pl. W otworzonej karcie zaloguj się do konta Allegro przy użyciu swoich danych. Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta to skorzystaj z formularza rejestracji Allegro.
Dodawanie konta Allegro w panelu administracyjnym Comarch e-Sklep
Krok 3. Gotowe! Konto Allegro zostało dodane!
Upewnij się, że suwak dla Twojego konta obok nazwy Aktywny znajduje się w pozycji TAK. Pamiętaj, że bez tego konto będzie nieaktywne.
Dodanie kolejnego konta Allegro
Jeżeli zechcesz dodać swoje kolejne konto Allegro przejdź do sekcji Integracje/ Allegro a następnie Dodaj konto Allegro. Po ich dodaniu będzie możliwe swobodne przełączanie się pomiędzy nimi poprzez kliknięcie w odpowiednią nazwę z perspektywy ustawień Allegro lub ofert Allegro:
Po nawiązaniu połączenia dane na temat Twojego konta zostaną automatycznie przeniesione z serwisu Allegro do Comarch e-Sklep. Możesz je łatwo zmienić przechodząc do szczegółów swojego konta (Integracje/ Allegro/ Konto Allegro), gdzie masz możliwość:
- zmodyfikować nazwę dla swojego konta w Comarch e-Sklep,
- pobrać na nowo Token REST API,
- modyfikować automatycznie wprowadzone parametry kategorii oraz uzupełnić brakujące.
Szczegóły konfiguracji konta Allegro w Comarch e-Sklep
W sekcji Parametry domyślne uzupełnisz podstawowe informacje dotyczące wystawianych przez Ciebie ofert Allegro.
- Uzupełnij dane adresowe wysyłki (województwo, miasto, kod pocztowy), które automatycznie pojawią się w formularzu dodawania nowej oferty. Przyspieszy to proces wystawiania aukcji.
- Podaj kategorię domyślną, w której głownie wystawiasz swój asortyment. Będzie ona automatycznie proponowana podczas dodawania nowej oferty.
- Wybierz indywidualny cennik dla swoich ofert wysłany z systemu Comarch ERP, jeżeli sprzedajesz towary na Allegro w innych cenach niż dostępne w Twoim sklepie.
- Określ datę, od której zostaną pobrane zamówienia w Allegro do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep. Opcja ta dotyczy tylko nowych loginów Allegro i jest dostępna przez 7 dni w panelu administracyjnym Comarch e-Sklep, licząc od daty dodania nowego konta Allegro:
- W razie chęci usunięcia konta Allegro kliknij w przycisk Usuń konto na jego szczegółach.
Wiesz już, jak podłączyć konto Allegro w Comarch e-Sklep. Czas rozpocząć przygotowanie oferty! Skorzystaj z naszej pomocy i przeczytaj: Jak wystawić ofertę Allegro w Comarch e-Sklep?