Tworzenie warunków dostaw i płatności w panelu administracyjnym e-Sklepu może wydawać się skomplikowane, ale przy użyciu jednego formularza jest to znacznie prostsze. Możliwość ustalenia warunków dostawy i płatności w jednym miejscu znacznie uprości proces konfiguracji
W tym artykule dowiesz się jak skonfigurować wiele metod dostawy i płatności w jednym miejscu.
Krok 1. Aby rozpocząć proces konfiguracji zaloguj się do panelu administracyjnego,
Krok 2. Przejdź do sekcji Ustawienia/ Płatności dostawy,
Krok 3. Kliknij przycisk dodaj cennik,
Krok 4. Wybierz kraj, lub utwórz nową strefę.
Krok 5. Kliknij dalej,
Krok 6. Wybierz rodzaje dostaw dla których chcesz określić warunki.
Będziesz mógł zbiorczo określić:
Krok 7. Dodaj wprowadzone zmiany.
Więcej na temat konfiguracji dostaw i płatności przeczytasz w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.