Jak dodać domenę do e-Sklepu?

W panelu administracyjnym Comarch e-Sklep opracowano możliwość samodzielnego dodawania nowych domen i usuwania już istniejących.

Wskazówka
Zanim dodasz nową domenę należy wykonać przekierowanie u dostawcy domeny w rekordzie A na adres IP podany w Panelu Administracyjnym.
Wskazówka
W partnerskiej wersji e-Sklepu nie ma możliwości dodawania i zmiany domen w panelu administracyjnym.

W celu dodania domeny do e-Sklepu należy:

  • Zalogować się jako administrator do panelu administracyjnego e-Sklepu,
  • Przejść do obszaru Mój profil > Sklepy,
  • Wybrać sklep, dla którego ma zostać dodana domena,
  • W szczegółach sklepu dostępny jest obszar Domeny który służy do zarządzania domenami sklepu,
  • Kliknij parametr Dodaj domenę, pojawi się pole do wpisania adresu WWW strony.
  • Zatwierdź wpisany adres przyciskiem Dodaj.

Czy ten artykuł był pomocny?