W panelu administracyjnym Comarch e-Sklep opracowano możliwość samodzielnego dodawania nowych domen i usuwania już istniejących.
Wskazówka
Zanim dodasz nową domenę należy wykonać przekierowanie u dostawcy domeny w rekordzie A na adres IP podany w Panelu Administracyjnym.
Wskazówka
W partnerskiej wersji e-Sklepu nie ma możliwości dodawania i zmiany domen w panelu administracyjnym.
W celu dodania domeny do e-Sklepu należy:
- Zalogować się jako administrator do panelu administracyjnego e-Sklepu,
- Przejść do obszaru Mój profil > Sklepy,
- Wybrać sklep, dla którego ma zostać dodana domena,
- W szczegółach sklepu dostępny jest obszar Domeny który służy do zarządzania domenami sklepu,
- Kliknij parametr Dodaj domenę, pojawi się pole do wpisania adresu WWW strony.
- Zatwierdź wpisany adres przyciskiem Dodaj.
Czy ten artykuł był pomocny?
( 1 )
( 0 )