Kiedy towar jest archiwalny w e-Sklepie?

W standardowych szablonach Comarch jest wprowadzona obsługa towarów archiwalnych. Odpowiada za to parametr Oznacz towary nieaktywne jako archiwalne na synchronizacji, który jest domyślnie włączony w panelu administracyjnym w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Towary.

Produkt wyświetla się (wyłącznie na szczegółach) jako archiwalny w e-Sklepie w następujących przypadkach:

  • towar przestał być udostępniany do e-Sklepu, ale w e-Sklepie były złożone zamówienia z tym produktem,
  • towar został w systemie ERP oznaczony jako Archiwalny (parametr dostępny na karcie towaru w systemie Comarch ERP XL),
  • towar, który ma status Dostępny w systemie ERP, ale jego stan magazynowy w e- Sklepie wynosi 0, pod warunkiem, że w panelu administracyjnym e-Sklepu jest włączony parametr: Ukrywaj towar, gdy stan wynosi 0.

Na mapie strony (w panelu administracyjnym w menu Pozycjonowanie/ Mapa strony XML), generowanej w pliku XML, wyświetlane są również towary archiwalne.

Towar archiwalny w e-Sklepie ma ustawiany status dostępności jako „niedostępny”.

Gdy parametr Oznacz towary nieaktywne jako archiwalne na synchronizacji będzie wyłączony, wówczas produkty (które spełniają warunki produktu archiwalnego) nie będą w ogóle widoczne dla Klientów w e-Sklepie, a ich status w panelu administracyjny będzie posiadał wartość „nieaktywny”.

Czy ten artykuł był pomocny?