W Comarch e-Sklep masz możliwość podarowania klientom rabatów obniżających cenę na wybrane produkty grupy produktów. Utworzone i synchronizowane rabaty możesz sprawdzić w panelu administracyjnym na zakładce Marketing/ Rabaty. W tej sekcji rabaty pogrupowane są dodatkowymi zakładkami na rabaty o różnych parametrach.
Kontrahent ma możliwość wyświetlenia swoich rabatów w Strefie klienta na zakładce Promocje. Z tej zakładki może również przejść do towaru, który objęty został rabatem. Jeżeli pomimo widocznych rabatów, po dodaniu do koszyka klient nie ma uwzględnionego rabatu na podsumowania zamówienia zweryfikuj ustawienia dla sposobu liczenia rabatów w koszyku. W tym celu w panelu administracyjnym przejdź do zakładki Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ceny i rabaty/ Rabaty.
W tej sekcji masz możliwość ustawienia różnych zależności naliczania rabatów:
- Nie licz rabatu z Comarch e-Sklep, gdy w koszyku został naliczony rabat z ERP.
- Nalicz rabat z Comarch e-Sklep na towary, dla których nie został naliczony rabat z ERP.
- Sumuj rabaty z Comarch e-Sklep i z ERP.
- Rabaty zdefiniowane w Comarch e-Sklep możesz naliczać jako:
- Jeden rabat według priorytetu,
- Suma rabatów przyznanych w Comarch e-Sklep,
Jeżeli wybierzesz opcję naliczenia rabatu według priorytetu, tylko jeden rabat zostanie uwzględniony na podsumowaniu zamówienia. Najwyższy priorytet posiada Rabat na pierwsze zamówienie, następnie brany jest pod uwagę Rabat od wartości zamówienia, najmniejszy priorytet posiada Rabat przyznany dla zarejestrowanego klienta.
Końcowy rabat będzie przyjmował różne wartości, ze względu na wybrane opcje naliczania rabatu.