Jak zintegrować Comarch e-Sklep z Amazon?

Wstęp

W Comarch e-Sklep możesz samodzielnie zintegrować się z serwisem Amazon. Aktualna integracja obejmuje: pobieranie zamówień z serwisu Amazon, wystawianie ofert sprzedażowych z poziomu panelu oraz tworzenie szablonów ofert.

Jak mogę skonfigurować konto Amazon jako administrator?

W panelu administracyjnym e-Sklepu istnieje możliwość dodania swojego konta w serwisie Amazon. Proces ten wymaga wygenerowania token’a REST API oraz nadania uprawnień w serwisie Amazon dla panelu administracyjnego Comarch e-Sklep. Celem tego jest pobranie danych niezbędnych w procesie integracji.

Nadane uprawnienia można odwołać w dowolnej chwili po zalogowaniu do swojego konta w Amazon. Odwołanie ich będzie równoznaczne z brakiem integracji w Comarch e-Sklep.

Wskazówka
Amazon nie udostępnia kont testowych. To oznacza, że oferty będą wystawianie do sprzedaży na oficjalnych serwisach Amazon. Opłaty i prowizje będą naliczane zgodnie z regulaminami serwisu.

Jak dodać konto Amazon w panelu e-Sklepu?

Aby dodać konto Amazon w panelu e-Sklepu należy przejść do zakładki Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Amazon/  Konto Amazon.

Po kliknięciu na Dodaj konto Amazon pojawi się krótka informacja na temat dodawania konta oraz przycisk ZALOGUJ PRZEZ AMAZON, po wybraniu którego zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu Amazon.

Po zalogowaniu się do konta Amazon należy zaakceptować warunki Amazon. Po ich akceptacji zostaniesz przekierowany z powrotem do panelu e-Sklepu.

Gratulacje, Twoje konto Amazon zostało poprawnie dodane do Comarch e-Sklep!

Więcej przydatnych informacji można znaleźć w naszym Centrum Pomocy Comarch e-Sklep.

Czy ten artykuł był pomocny?