Na czym polega integracja z programem AlleObniżka Allegro?
Allegro w swoim serwisie prowadzi wiele różnorodnych akcji promocyjnych, mających na celu zwiększenie atrakcyjności wystawianych ofert oraz zwiększenia sprzedaży. Jednym z takich programów jest AlleObniżka – program uruchamiany w ramach okazjonalnych kampanii, umożliwiający sprzedawcom oferowanie wybranych towarów w korzystnych, obniżonych cenach. Do Comarch e-Sklep dodano nowe narzędzie, umożliwiające zgłaszanie ofert Allegro do wzięcia udziału w programie AlleObniżka, prowadzonym bezpośrednio w serwisie Allegro.
Narzędzie do zarządzania ofertami w programie dostępne jest w nowym obszarze e-Sklep – Kampanie i programy. W tym miejscu Sprzedawca może zgłosić swoje oferty do wzięcia udziału w wybranej kampanii, ustalić dla nich odpowiednią cenę oraz wycofania jej udziału w kampanii, do której została zgłoszona.
Aby zgłosić oferty do udziału w wybranej kampanii przejdź do Allegro > Kampanie i programy do zakładki Zgłaszanie ofert do kampanii, w której: Oferty niepowiązane W przypadku ofert niepowiązanych tytuł oferty zastąpiony jest komunikatem „Oferta niepowiązana”. Do prawidłowego zgłoszenia oferty do udziału w kampanii Allegro, konieczne jest powiązanie danej oferty z produktem z Twojego e-Sklepu. Ofertę niepowiązaną odszukaj na liście ofert Allegro za pomocą numeru aukcji, a następnie powiąż ją z towarem z bazy ERP. Powiązanie oferty zaktualizuje ją na liście, wyświetlając jej tytuł oraz umożliwiając zgłoszenie jej do udziału w kampanii. Aby móc wycofać ofertę niepowiązaną z udziału w programie, należy w pierwszej kolejności powiązać ofertę z towarem w e-Sklep, a następnie zlecić rezygnację z udziału w kampanii, klikając w link „Zrezygnuj”. Jeśli twoje oferty biorą udział w kampanii AlleObniżka, z poziomu e-Sklep przechodząc na zakładkę Allegro > Kampanie i programy, zobaczysz listę swoich ofert, które zgłosiłeś do wzięcia udziału w kampanii. Oferty te możesz wycofać z udziału w programie, oznaczając je na liście i wybierając z operacji grupowych opcję „Zrezygnuj”. Zlecenie wycofania oferty z kampanii zostanie zlecone do serwisu Allegro. Status zlecenia wycofania oraz zgłoszenia oferty do kampanii jest również widoczny w historii oferty (Allegro > Oferty > szczegóły oferty > zakładka Historia) w kolumnie Zdarzenie. Aby sprawdzić czy oferty, które zgłosiłeś do wybranej kampanii biorą w niej udział, przejdź do serwisu Allegro. W Allegro przejdź do zakładki Zarządzaj udziałem, a następnie wybierając odpowiednią kampanię sprawdź jakie oferty biorą w niej udział i jaki jest ich status. Aby wziąć udział w programie AlleObniżka i dostępnych kampaniach w ramach akcji, konieczne jest, aby Twoje konto Allegro oraz oferty, które zgłaszasz spełniały warunki regulaminu Allegro, dostępnego w serwisie. Za pośrednictwem panelu administracyjnego Comarch e-Sklep możliwe jest zlecenie zgłoszenia ofert oraz wycofywanie ofert już biorących udział w kampanii. Natomiast weryfikacja spełniania warunków ofert zgłoszonych prowadzona jest przez serwis Allegro. Jeśli Twoje konto Allegro nie kwalifikuje się do wzięcia udziału w programie, informacje o tym zobaczysz po przejściu do widoku zarządzania programami i kampaniami w Allegro. Z kolei, informacje o tym, czy twoja oferta (zawierająca przedmioty z Listy Towarowej) może wziąć udział w kampanii, sprawdzisz w panelu administracyjnym w zakładce Allegro > Kampanie i programy po kliknięciu w Zgłoś ofertę i wybraniu kampanii, na liście ofert w kolumnie pt. Warunki uczestnictwa.Jak działa program AlleObniżka?
Jak zgłosić oferty do udziału w programie AlleObniżka?
Jak mogę zarządzać ofertami w ramach programu AlleObniżka?
Jak sprawdzić, czy moje oferty biorą udział w wybranej kampanii AlleObniżkowej Allegro?
Dlaczego nie mogę wziąć udziału w programie AlleObniżka?