Na czym polega integracja z programem AlleObniżka Allegro?
Allegro w swoim serwisie prowadzi wiele różnorodnych akcji promocyjnych, mających na celu zwiększenie atrakcyjności wystawianych ofert oraz zwiększenia sprzedaży. Jednym z takich programów jest AlleObniżka – program uruchamiany w ramach okazjonalnych kampanii, umożliwiający sprzedawcom oferowanie wybranych towarów w korzystnych, obniżonych cenach. Do Comarch e-Sklep dodano nowe narzędzie, umożliwiające zgłaszanie ofert Allegro do wzięcia udziału w programie AlleObniżka, prowadzonym bezpośrednio w serwisie Allegro.
Narzędzie do zarządzania ofertami w programie dostępne jest w nowym obszarze e-Sklepu – Kampanie i programy. W tym miejscu Sprzedawca może zgłosić swoje oferty do wzięcia udziału w wybranej kampanii, ustalić dla nich odpowiednią cenę oraz wycofania jej udziału w kampanii, do której została zgłoszona.
Aby zgłosić oferty do udziału w wybranej kampanii przejdź do Allegro > Kampanie i programy do zakładki Zgłaszanie ofert do kampanii, w której: Oferty niepowiązane W przypadku ofert niepowiązanych link „Zgłoś ofertę” zastąpiony jest linkiem „Powiąż”. Do prawidłowego zgłoszenia oferty do udziału w kampanii Allegro, konieczne jest powiązanie danej oferty z produktem z Twojego e-Sklep. Dla takich pozycji tytuł, zastąpiony jest informacją „oferta niepowiązana”. Powiązanie oferty aktualizuje ją na liście, wyświetlając jej tytuł oraz link do zgłoszenia do udziału w kampanii. Jeśli twoje oferty biorą udział w kampanii AlleObniżka, z poziomu e-Sklepu możesz przejść do zakładki Zarządzanie ofertami w kampanii, w której masz możliwość podejrzeć swoje oferty, które zgłosiłeś do wzięcia udziału w kampanii oraz wycofać oferty z udziału w programie. W tym celu wybierz ofertę, która bierze udział w programie i kliknij w link „Zrezygnuj”. Zlecenie wycofania oferty z kampanii zostanie zlecone do serwisu Allegro. Status zlecenia wycofania oraz zgłoszenia oferty do kampanii jest również widoczny w historii oferty (Allegro > Oferty > szczegóły oferty > zakładka Historia) w kolumnie Zdarzenie. W przypadku ofert niepowiązanych, ale zgłoszonych do kampanii, w zakładce Zarządzanie ofertami w kampanii, aby móc wycofać daną ofertę z udziału w programie, należy w pierwszej kolejności powiązać ofertę z towarem w e-Sklepie, a następnie zlecić rezygnację z udziału w kampanii, klikając w link „Zrezygnuj”. Aby sprawdzić czy oferty, które zgłosiłeś do wybranej kampanii biorą w niej udział, przejdź do serwisu Allegro klikając w link „Przejdź do zarządzania ofertami w kampanii do serwisu Allegro” znajdujący się nad listą ofert. Zostaniesz przekierowany bezpośrednio do serwisu Allegro, do kampanii, wybranej w widoku Allegro > Kampanie i programy. Następnie przejdź do zakładki pt. Zarządzaj udziałem, gdzie sprawdzisz status swojej oferty. Aby wziąć udział w programie AlleObniżka i dostępnych kampaniach w ramach akcji, konieczne jest, aby Twoje konto Allegro oraz oferty, które zgłaszasz spełniały warunki regulaminu Allegro, dostępnego w serwisie. Za pośrednictwem panelu administracyjnego Comarch e-Sklep możliwe jest zlecenie zgłoszenia ofert oraz wycofywanie ofert już biorących udział w kampanii. Natomiast weryfikacja spełniania warunków ofert zgłoszonych prowadzona jest przez serwis Allegro. Jeśli Twoje konto Allegro nie kwalifikuje się do wzięcia udziału w programie, informacje o tym zobaczysz po przejściu do widoku zarządzania programami i kampaniami w Allegro. Z kolei, informacje o tym, czy twoja oferta (zawierająca przedmioty z Listy Towarowej) może wziąć udział w kampanii, sprawdzisz na liście ofert w panelu w zakładce Allegro > Kampanie i programy w kolumnie pt. Warunki uczestnictwa.Jak działa program AlleObniżka?
Jak zgłosić oferty do udziału w programie AlleObniżka?
Jak mogę zarządzać ofertami w ramach programu AlleObniżka?
Jak sprawdzić, czy moje oferty biorą udział w wybranej kampanii AlleObniżkowej Allegro?
Dlaczego nie mogę wziąć udziału w programie AlleObniżka?