Najczęstszą przyczyną niepoprawnego wyświetlania towarów w e-Sklepie są błędnie skonfigurowane atrybuty towarów.
W celu poprawy wyświetlania się towarów w e-Sklepie należy zweryfikować:
- czy na towarach typu fantom dodane atrybuty mają zaznaczony parametr atrybut grupujący i jednocześnie, czy jest wskazany towar nadrzędny (dla towaru podrzędnego),
- czy atrybut z parametrem „atrybut grupujący”, w przypadku fantomów, ma dodatkowo format lista. Inne formaty dla atrybutów grupujących nie są już obsługiwane,
- czy atrybut z parametrem atrybut grupujący ma wybraną konkretną wartość z listy,
- czy na jednym towarze został dodany dwa razy ten sam atrybut. Towary wysyłane do e-Sklepu nie powinny posiadać zduplikowanych atrybutów.
- atrybuty są przypisane dla konkretnego języka, gdy chcesz aby po zmianie języka w sklepie atrybuty były nadal widoczne powinieneś dodać osobny atrybut dla konkretnego.