Comarch ChatERP to narzędzie wirtualnego asystenta opierające się na modelu sztucznej inteligencji (AI). Comarch ChatERP został udostępniony użytkownikom systemów ERP w ramach wersji BETA. Od kwietnia istnieje możliwość korzystania z wirtualnego asystenta AI również w produktach Comarch e-Commerce.
Aby rozpocząć korzystanie z Comarch ChatERP w Comarch e-Sklep należy uruchomić wirtualnego asystenta, można go uruchomić z poziomu głównego paska funkcyjnego w Panelu Administracyjnym.
Przed pierwszym uruchomieniem Comarch ChatERP w Comarch ERP pojawi się okno informujące o wersji BETA wirtualnego asystenta oraz o konieczności zapoznania się z Regulaminem i jego akceptacją. Po przejściu do akceptacji regulaminu konieczne jest wypełnienie formularza zgody. Następne należy wrócić do Panelu Administracyjnego i ponownie otworzyć okno Chatu.
Przed rozpoczęciem rozmowy z Chatem można skorzystać z przykładowych zapytań znajdujących się na kafelkach lub zadawać własne pytania.
W ramach okna Chatu istnieje możliwość skorzystania z dodatkowego Menu, gdzie można wybrać z listy:
- Informacje, gdzie znajdują się dane dotyczące wersji aplikacji, limitów, informacji prawnych oraz praw autorskich;
- Pomoc, gdzie można przejść bezpośrednio do Centrum Pomocy Comarch ChatERP;
- Wyczyścić konwersację, dzięki czemu można usunąć poprzednie wątki rozmowy. Przycisk jest nieaktywny przed rozpoczęciem rozmowy.
W ramach funkcjonalności ChatERP każdy użytkownik może:
- Wybrać temat rozmowy z sugerowanych kafelków;
- Zadać własne pytanie;
- Zminimalizować Chat;
- Zamknąć Chat;
- Skopiować przesłane zapytanie lub odpowiedź;
- Oznaczyć odpowiedź jako pomocną za pomocą kciuka w górę lub za pomocą kciuka w dół oznaczyć odpowiedź jako niepomocną.
Regulamin działania usługi Comarch ChatERP jest dostępny na stronie: Regulamin Comarch ChatERP. Więcej informacji znajdziesz również w Centrum Pomocy Comarch ERP ChatERP: Baza Wiedzy Comarch ChatERP Beta.