Wstęp
W Comarch e-Sklep możesz samodzielnie zintegrować się z serwisem Amazon. Aktualna integracja obejmuje: pobieranie zamówień z serwisu Amazon, wystawianie ofert sprzedażowych z poziomu panelu oraz tworzenie szablonów ofert.
Jak mogę skonfigurować konto Amazon jako administrator?
W panelu administracyjnym e-Sklepu istnieje możliwość dodania swojego konta w serwisie Amazon. Proces ten wymaga wygenerowania token’a REST API oraz nadania uprawnień w serwisie Amazon dla panelu administracyjnego Comarch e-Sklep. Celem tego jest pobranie danych niezbędnych w procesie integracji.
Nadane uprawnienia można odwołać w dowolnej chwili po zalogowaniu do swojego konta w Amazon. Odwołanie ich będzie równoznaczne z brakiem integracji w Comarch e-Sklep.
Jak dodać integrację Amazon w panelu administracyjnym?
Aby dodać integrację z serwisem Amazon w panelu e-Sklepu, należy przejść do zakładki Integracje, a następnie wybrać opcję Dodaj integrację. Z listy dostępnych usług proszę odnaleźć Amazon i kliknąć Dodaj.
Po kliknięciu przycisku Dodaj pojawi się krótka informacja dotycząca procesu dodawania konta. Po zapoznaniu się z treścią, możesz przejść dalej, klikając przycisk Zaloguj przez Amazon. Zostaniesz wówczas automatycznie przekierowany na stronę logowania serwisu Amazon.
Po zalogowaniu się do konta Amazon należy wybrać konto oraz dokonać autoryzacji i zaakceptować warunki Amazon.
Po ich akceptacji zostaniesz przekierowany z powrotem do panelu e-Sklepu, gdzie w zakładce Integracje będzie aktywna integracja z serwisem Amazon.
Gratulacje, Twoje konto Amazon zostało poprawnie dodane do Comarch e-Sklep!
Jak usunąć integrację z serwisem Amazon?
Przejdź do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep do zakładki Integracje, następnie wejdź w szczegóły integracji Amazon klikając w nią:
Znajdziesz tam opcję usunięcia integracji.
Więcej przydatnych informacji można znaleźć w naszym Centrum Pomocy Comarch e-Sklep.