Szablon Bursztyn

Wskazówka
Od 1 czerwca 2025 roku zakończyliśmy aktualizację oraz wydawanie nowych wersji szablonów Bursztyn, Agat i Opal, a tym samym ich wsparcie, aby skupić się na nowoczesnych rozwiązaniach, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce.

Zachęcamy Was do przejścia na nasze nowe, udoskonalone szablony. Dla sklepów B2C polecamy szablony Topaz, One Page Shop oraz Dla Gastronomii, natomiast dla platform B2B idealnym wyborem będą Rubin i Szafir.

 

 

Główne wyróżniki szablonu:

  1. Nawigacja w szablonie
    • Duży banner na stronie głównej w formie przewijalnego slidera ułatwia prezentację aktualnych nowości.
    • Dodatkowe bannery na dole strony idealne do zaprezentowania promocji w sklepie.
    • Lista produktów na stronie głównej, która zaprezentuje nowości, promocje, towary rekomendowane itp.
    • Graficzne menu producentów w formie slidera.
    • Towary polecane na stronie głównej.
    • Dwa rodzaje menu do wyboru w połączeniu z filtrami na liście produktów daje możliwość wygodnej i szybkiej nawigacji:
      • Dwupoziomowe menu poziome.
      • Wielopoziomowe menu pionowe z opcją prezentacji zdjęć kategorii.
  2. Towary
    • Lookbook – prezentacja zdjęć kolekcji lub katalogu z naniesionymi odnośnikami do towarów dostępnych w sklepie.
    • Produkty na liście danej kategorii w formie kafelków z możliwością bezpośredniego dodania do koszyka.
    • Atrybuty grupujące wyświetlane jako listy rozwijalne.
    • Zestawy promocyjne prezentowane na karcie towaru
    • Sekcja „polecane” prezentująca zamienniki.
    • Statusy dostępności na szczegółach produktu.
    • Funkcja „powiadom o dostępności”.
    • Funkcja porównywania produktów. Stany magazynowe w oknie Porównaj wyświetlają się w formie opisowej oraz obrazkowej.
  3. Zamówienie
    • Wybór akcji podczas dodawania do koszyka.
    • Macierz dostaw w formie czytelnej listy sposobów dostaw z podpiętymi sposobami płatności,
    • Wybór paczkomatów Inpost,
    • Reklamacje i zwroty do zrealizowanych zamówień dostępne w profilu klienta,
    • Ponowienie nieudanej płatności dostępne zarówno dla klientów zarejestrowanych jak i jednorazowych,
    • Widok szczegółów złożonego zamówienia dla niezalogowanych klientów.

W Profilu Klienta na liście zamówień widnieje informacja o statusach dostawy i płatności poszczególnych dokumentów.

Więcej o darmowych szablonach przeczytasz w artykule Gotowe szablony Comarch.

Czy ten artykuł był pomocny?