W nowy panelu administracyjnym możesz przeprowadzić szybką analizę kluczowych danych powiązanych ze sklepem z poziomu Dashboardu.
Dostępne są informacje na temat zestawienia raportu sprzedaży (ilość zamówień i wartość sprzedaży), najlepiej sprzedającego się towaru oraz ilości nowo dodanych klientów i subskrybentów.
Jest możliwość dostosowania zakresu analizowanego okresu, wybierając przedział czasowy:
- Ostatnie 24 godziny,
- Ostatnie 3 dni,
- Ostatnie 7 dni,
- Ostatnie 30 dni,
- Bieżący rok (podział miesięczny),
- Poprzedni rok (podział miesięczny).
Przycisk Więcej statystyk umieszczony przy danej sekcji umożliwia przejście do obszarów zakładki Raporty i statystyki, gdzie dostępne są bardziej szczegółowe wykresy. Teraz możesz analizować i weryfikować dane kluczowych obszarów powiązanych ze sprzedażą: Zamówienia, Klienci, Towary.
Zakładka Raporty i statystyki dostępna jest również w menu głównym.
Więcej na ten temat dowiesz się z artykułów naszego Centrum Pomocy dedykowanych poszczególnym obszarom.