Autoresponder w dyskusjach Allegro to wiadomość o domyślnej treści, wysyłana automatycznie w odpowiedzi do pierwszej wiadomości kupującego w serwisie Allegro. Uruchomienie Autorespondera pozwala na szybką reakcję Sprzedawcy w nowo złożonym wątku, nie tracąc przy tym punktów w ocenie jakości obsługi sprzedaży, a wręcz zyskując dodatkowe punkty.
Usługa Autorespondera dostępna jest dla użytkowników, prowadzących sprzedaż w serwisie Allegro, dlatego w pierwszej kolejności upewnij się, że w swoim e-Sklepie masz dodane i zintegrowane swoje konto w Allegro (Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Allegro).
Następnie, upewnij się, że w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Allegro parametr Dyskusje Allegro oraz Autoresponder w Dyskusji Allegro jest aktywny.
Automat służący do wysyłki Autorespondera w dyskusji Allegro, co 15 minut sprawdza czy ma wiadomość do wysłania na podstawie statusów otrzymanych z API Allegro. Dla nowej dyskusji założonej przez kupującego w serwisie Allegro, Autoresponder wysyła wiadomość automatycznie do 60 min od momentu jej otrzymania.
Wraz z momentem wysyłki Autorepondera w dyskusji Allegro z panelu administracyjnego wysyłane jest mailowe powiadomienie o wysyłce automatycznej wiadomości. Powiadomienie stanowi kopię treści Autorespondera i jest dla sprzedawcy informacją, że dyskusja, w której wysłany został Autoresponder wymaga jego reakcji. Wiadomość domyślnie wysyłana jest na adres e-Sklepu.
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie na inny adres e-mail, przejdź do edycji odbiorców wiadomości systemowej klikając w kafel „do” w zakładce: Treści/ E-mail i SMS/ Autoresponder w Dyskusji Allegro i zaznaczając parametr „Podany”, wpisz adres e-mail odbiorcy powiadomienia. Następnie zapisz zmiany klikając w ikonkę dyskietki.
Powiadomienie e-mail:
Wysyłkę powiadomienia możesz przetestować w edycji szablonu, pod ikonką „trzech kropek”, klikając w Wyślij próbnie: