Wstęp
W poprzednich artykułach dotyczących serwisu Amazon dowiedziałeś się o tym, jak:
- zintegrować Comarch e-Sklep z Amazon
- zaimportować powiązania towarów dla serwisu Amazon
- zrealizować zamówienie z Amazon
- dodać ofertę dla serwisu Amazon
W tym artykule dowiesz się natomiast o tym, jak w prosty sposób przesyłać kontrahentów z serwisu Amazon do systemu ERP.
Jak mogę przesłać kontrahentów z Amazon do systemu ERP?
Od wersji 2022.1 w Comarch e-Sklep została udostępniona możliwość automatycznego tworzenia kart kontrahentów na podstawie danych z zamówień pochodzących z serwisu Amazon. W panelu administracyjnym w sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Amazon został dodany parametr Przesyłaj kartę kontrahenta do systemu ERP:
Po aktywacji parametru oraz pobraniu zamówienia, karta kontrahenta zostanie automatycznie założona na liście Kontrahentów w panelu administracyjnym, a następnie przeniesiona w drodze synchronizacji do posiadanego systemu Comarch ERP.