Jak przesłać kontrahenta z Amazon do systemu ERP?

Wstęp

W poprzednich artykułach dotyczących serwisu Amazon dowiedziałeś się o tym, jak:

W tym artykule dowiesz się natomiast o tym, jak w prosty sposób przesyłać kontrahentów z serwisu Amazon do systemu ERP.

Jak mogę przesłać kontrahentów z Amazon do systemu ERP?

Od wersji 2022.1 w Comarch e-Sklep została udostępniona możliwość automatycznego tworzenia kart kontrahentów na podstawie danych z zamówień pochodzących z serwisu Amazon. W panelu administracyjnym w sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Amazon został dodany parametr Przesyłaj kartę kontrahenta do systemu ERP:

Po aktywacji parametru oraz pobraniu zamówienia, karta kontrahenta zostanie automatycznie założona na liście Kontrahentów w panelu administracyjnym, a następnie przeniesiona w drodze synchronizacji do posiadanego systemu Comarch ERP.

Czy ten artykuł był pomocny?