eCard – podstawowe informacje
System płatności internetowych eCard obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w sklepie.
Płatności na rynek polski.
Oferowane formy płatności:
- ePrzelewy,
- Płatność mobilna,
- Płatności Call Center,
- Płatności cykliczne,
- Doładowania,
- Terminale płatnicze,
- Rozwiązywania dedykowane.
Do zintegrowania sklepu z systemem eCard konieczne jest, wypełnienie formularza rejestracyjnego i odesłanie go. W mailu znajduje się adres do Panelu oraz login i hasło. Następnie należy wydrukować umowę w dwóch egzemplarzach i podpisane odesłać wraz z kopią dokumentu rejestrowego firmy do siedziby e-Card. Po weryfikacji dokumentów system e-Card dokona aktywacji konta.
Adres serwisu: www.ecard.pl
eCard w e-Sklepie
Jednym ze sposobów płatności jest eCard, parametry tej płatności można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ Online. Następnie należy kliknąć kafelek eCard.
Aktywacja płatności
Zakładka modyfikacji zawiera pola dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności w różnych językach (jeśli aktywowane są inne języki w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne), dodać tytuł przelewu (do którego zostało dodane makro @OrderId@, przekazujące do serwisu płatności numer danego zamówienia), opis płatności w sklepie, zmienić przedział wartości brutto, który jest obsługiwany przez tę formę płatności, stawkę VAT, a także dodać grafikę prezentującą tę formę płatności.
Za pomocą przycisku więcej można przywrócić domyślą grafikę.

Konfiguracja płatności
W zakładce modyfikacji można zmienić identyfikator (MerchantID) oraz klucz API (API-KEY) nadany przez system płatności eCard, a także ustawić automatyczne rozliczanie. Podany jest w niej również adres serwisu płatności oraz adres raportów. Wprowadzone zmiany należy zapisać.