W związku z dynamicznym rozwojem rynku urządzeń mobilnych, Comarch e-Sklep został wyposażony w natywną aplikację mobilną przygotowaną na dwa systemy operacyjne: iOS oraz android.
Powyższe zdjęcia przedstawiają zrzuty z aplikacji mobilnej sklepu demonstracyjnego, którą można pobrać ze sklepu Play pod adresem: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.EsklepMobile
Dzięki aplikacji mobilnej przedsiębiorca otrzymuje szereg dodatkowych profitów: zyskuje dodatkowy kanał sprzedaży swoich produktów, ukazuje swój sklep jako podążający za trendami, wzmacnia zaufanie do marki, a także podnosi prestiż swojej firmy.
Aplikacja mobilna powiązana jest z wybranym sklepem internetowym i na tej podstawie wyświetla asortyment użytkownikom. Użytkownik aplikacji loguje się wykorzystując swoje konto sklepowe lub rejestruje się z poziomu aplikacji, dzięki czemu automatycznie zostanie dla niego utworzone konto w sklepie.
Aplikacja mobilna umożliwia m.in.:
- Wyświetlanie nowości i promocji na bannerach,
- Przeglądanie oferty produktowej po kategoriach,
- Wyszukiwanie tekstowe oraz głosowe z zachowaniem historii wyszukiwania,
- Filtrowanie i sortowanie list,
- Dodawanie do koszyka towarów z różnymi jednostkami miary,
- Dodawanie do koszyka towarów z atrybutami typu lista, atrybutami edytowalnymi czy też towarów zbiorczych,
- Składanie zamówień z zachowaniem warunków handlowych klienta (rabaty, kupony rabatowe),
- Dodawanie do listy ulubionych,
- Przeglądanie złożonych zamówień w profilu klienta,
- Zmianę hasła, e-maila oraz dodawanie nowych adresów dostawy.
Sklep i aplikacja działają równolegle wykorzystując te same dane. Wszystkie operacje handlowe wykonane w aplikacji mobilnej zapisywane są w panelu administracyjnym sklepu i wyróżnione są w źródle jako ‘aplikacja mobilna’. Dzięki temu administrator sklepu może sprawdzić, ile zamówień zostało złożonych mobilnie oraz ilu użytkowników zarejestrowało się w aplikacji.
Wersja prezentacyjna aplikacji mobilnej pod nazwą ’Comarch e-Sklep Mobile’ dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play oraz w App Store.
W aplikacji mobilnej Comarch e-Sklep Mobile widnieje dedykowany przycisk, który pozwala na udostępnienie swojego e-Sklepu. Możliwość ta jest dostępna po kliknięciu ikony 3 kropeczek będących w prawym górnym rogu strony oraz wyboru ikony udostępniania. Funkcja ta dostępna jest dla szablonu Szafir oraz Topaz.
Jak zamówić aplikację mobilną dla Twojego sklepu dowiesz się z tego artykułu: Jak zamówić aplikację mobilną krok po kroku.
- Flagi promocyjne,
- Opinie, filmy, załączniki oraz zamienniki na towarze,
- Zapytaj o towar oraz poleć towar,
- Zestawy promocyjne
- Odbiór w punktach: poczta polska, DHL Parcel, UPS Access Point.